تمام تلاش ما بر این بوده تا بتوانیم تمام محصولاتی که نیاز شما هست و در ایران موجود نمی باشد را از سایت های معتبر چین وارد کنیم؛ بنابراین تمامی محصولات که در سایت www.Chinaorders.ir  مشاهده می کنید از انبار چین می باشد که بصورت رایگان برای شما کاربران عزیز ارسال می گردد.

تمامی مشتریان پس از تکمیل خرید ، یک شماره سفارش دریافت می کنند و آن را بایستی نزد خود نگه دارند. پس از تکمیل خرید، سفارش شما از طریق سیستم به اطلاع همکاران ما خواهد رسید و پس از ثبت سفارش و تحویل بسته به پست، یک کد رهگیری پستی به مشتری (از طریق سامانه پیامکی) ارسال می شود که مشتری می تواند به وسیله آن در سایت www.17track.net بسته ارسالی خود را رهگیری کرده و از موقعیت مکانی آن در هر لحظه مطلع شود.

طبیعتا زمان رسیدن مرسوله به دست مشتری نسبت به مرسولات پستی داخلی، کمی طولانی تر صورت می گیرد و طی سوابقی که تیم چاینا اوردرز نسبت به واردات این محصولات از طریق پست را داشته، میانگین زمان رسیدن مرسوله به دست مشتری را حدود 7 الی 25 روز تخمین میزند. این مدت، از زمانی شروع می شود که محصول شما از کشور مبدا پست شود یعنی زمانی که کد رهگیری را از ما دریافت می کنید.

دقت داشته باشید که تاخیر های احتمالی که بعضا از جانب شرکت های پستی برای تحویل محصولات رخ می دهد در حوزه اختیارات فروشگاه نمی باشد و درصورت وجود تاخیر در رسیدن بسته ها هیچ  مسئولیتی متوجه فروشگاه چاینا اوردرز نخواهد بود؛ اما طبق قوانین فروشگاه  در صورت نرسیدن محصول، وجه آن به مشتری بازگشت داده خواهد شد.
در تمام طول این فرایند پشتیبانی ما در تمام ساعات شبانه روز همراه شما خواهد بود و آماده پاسخگویی سوالات و پیگیری سفارشات شما تا زمان رسیدن مرسوله به دستتان، می باشد.

هنگام تحویل سفارش:

در هنگام تحویل سفارش ، مشتریان می بایست هزینه پست و گمرک را به مامور پست پرداخت کنند.  هزینه گمرکی که اداره پست دریافت می کند متفاوت بوده؛ اجناسی که دارای هزینه گمرک هستند مانند کالاهایی همچون گوشی های موبایل، تبلت ها و گجت های هوشمند تقریبا و به صورت میانگین حدود 20 تا 150 هزار تومان خواهد بود (16 درصد ارزش دلاری کالا)، که بایستی هنگام تحویل مرسوله به مامور پست داده شود (دقت کنید که این قیمت بصورت میانگین ذکر شده و همان طور که گفته شد در بعضی مواقع هزینه ای دریافت نشده و در بعضی مواقع نیز بیش از قیمت ذکر شده دریافت شده)، این تفاوت قیمت ها همچنین در شهر های مختلف دیده شده.

در صورتیکه اداره پست شهر مقصد (آدرس مشتری) درخواستی بیش از حد معقول برای ورود کالا از مشتری درخواست کند ، مسئولیت این موضوع متوجه چاینا اوردرز نخواهد بود و مشتری می تواند نسبت به مبلغ گمرک اعتراض خود را در پست ثبت کرده و پس از ارزیابی مجدد و معقول شدن مبلغ گمرکی، سفارش خود را دریافت کند.

ممنون از انتخاب ما