کلیه کالاهایی که در چاینا اوردرز عرضه می‌شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در فروشگاه چاینا اوردرز به فروش نمی‌رسد. از این رو است که چاینا اوردرز اصل بودن همه محصولات موجود در وب سایت را تضمین می‌کند.
ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که در این کشور تولید شده‌اند.

سفارش من به چه روشی ارسال می شود؟

محصولاتی که از چین بنا به در خواست کاربر سفارش داده می شوند (ثبت سفارش به معنای درخواست کاربر تلقی می شود)توسط پست خارجه بطور مستقیم به آدرس کاربر ارسال می شود که در بازه زمانی 10 الی 20 روز کاری به دست کاربر خواهد رسید .

آیا می توانم سفارشم را به صورت حضوری از دفتر چاینا اوردرز تحویل بگیرم؟

صرفه جویی در وقت و حفاظت از محیط زیست از اصول عرضه کالا به صورت اینترنتی است.لذا تحویل کالا به صورت حضوری در دفتر چاینا اوردرز میسر نیست و سفارش مستقیم به درب منزل خود کاربر ارسال می شود.

بعد از خرید، قیمت محصول خریداری شده بر روی وبسایت فروشگاه کاهش یافته است، تکلیف خریدار چیست؟ آیا ما به التفاوت هزینه عودت داده می شود؟

خیر، تمامی خریدها و ثبت سفارشات بر روی وبسایت فروشگاه با قیمت روز و بر مبنای دلار وب مانی هستند.

آیا امکان خرید لوازم جانبی به همراه محصول هست؟

بله امکانش هست. ما برای شما سامانه پشتیبانی آماده کردیم که در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد نحوه خرید لوازم جانبی و هر محصول دیگری از فروشگاه های چین ، می باشد.

مبلغ سفارشم را چگونه پرداخت کنم؟

سفارشات تماما آنلاین صورت میگیرد و شما نیز می توانید وجه محصول مورد نظر را بصورت آنلاین توسط درگاه بانکی از طریق کلیه کارت های عضو شتاب پرداخت کنید.ما بدین منظورشما فیلمی در مورد آموزش نحوه خرید آماده کرده ایم.
همچنین در صورت عدم توانایی پرداخت آنلاین ، می توانید وجه سفارش را به شماره حساب های اعلام شده در زمان سفارش واریز نمایید و با چاینااوردرز تماس بگیرید.

آیا امکان دادن وجه محصول به مامور پست هست؟

متاسفانه خیر. چون محصولات از کشور چین و با استفاده از پست های بین المللی برای شما ارسال می شوند این امکان برای فروشگاه مقدور نیست.

زمان رسیدن محصولات انبار چین به دست مشتری چقدر طول میکشد؟

از زمان تحویل محصول به اداره پست، تقریبا و بطور میانگین حدود 7-25 روز

مهلت تست 3 روزه محصولات از چه زمانی آغاز می شود؟

مهلت تست 3 روزه از تاریخ تحویل محصول در سایت پست آغاز می شود.

آیا برای گوشی ها و تبلت های موجود در فروشگاه از طرف کمپانی، آپدیت جدید نرم افزاری همچون رام و اندروید نسخه بالاتر خواهد آمد؟

بله. برای تمامی محصولات از طرف کمپانی آپدیت جدید عرضه خواهد شد.

چگونه می توانم پرداخت آنلاین انجام دهم؟

با استفاده از تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب ، با استفاده از رمز دوم و کد CVV2 و تاریخ انتقضای کارت می توانید وجه سفارش را پرداخت نمایید.

اگر پرداخت اینترنتی ناموفق بود و وجه از حساب من کسر شد ، چه کنم؟

این مشکل به ندرت به علت اشکال در اینترنت یا شبکه بانکی پیش می آید که اغلب در مدت کوتاهی توسط شبکه بانکی ، وجه به حساب شما برگشت داده می شود.

برای استفاده از خدمات چاینا اوردرز حتما باید عضو شوم؟

پیشنهاد می کنیم برای پیگیری راحت تر سفارشات و خدمات و همچنین ثبت سابقه خرید برای عضویت اقدام کنید.

چگونه سفارشم را پیگیری کنم؟

چاینااوردرز بعد از ارسال کالا برای شما یک کد رهگیری میفرستد که میتوانید با این کد، بوسیله اپلیکیشن 17track و یا سایت مورد نظر بسته ارسالی خود را پیگیری کنید همچنین تیم چاینا اردرز در تمامی مراحل ثبت سفارش تا تحویل کالا شما را همراهی خواهد کرد.

می توانم سفارشم را تغییر دهم یا کنسل کنم؟

پس از ثبت سفارش ، در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد امکان تغییر و یا کنسل کردن آن می باشد.برای این کار لازم است سریعا با چاینا اوردرز تماس بگیرید.
در صورتی که سفارش ارسال شده باشد ، می توانید از ضمانت عودت وجه تا 24 ساعت پس از رسیدن سفارش به دست شما استفاده نمایید.

گوشی هایی که وارد میشوند مشکل ریجستری دارند؟

خیر، تمامی محصولات چون از طریق گمرک وارد شده هیچگونه مشکل ریجستری در آینده نخواهند داشت.