فروشگاه اینترنتی چاینااوردرز | خرید گوشی از چین، خرید گوشی ارزان قیمت
⚠️به دلیل تمهیدات جدید گمرک امکان تاخیر در بازه ی گوشی های پستی از چین وجود دارد
پشتیبانی (از ساعت 10 تا 20) 09191712661

کلیه کالاهایی که در چاینا اوردرز عرضه می‌شوند اصلی هستند و به هیچ عنوان کالای کار کرده و یا غیر اصلی در فروشگاه چاینا اوردرز به فروش نمی‌رسد. از این رو است که چاینا اوردرز اصل بودن همه محصولات موجود در وب سایت را تضمین می‌کند.
ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند. برای نمونه در حال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سایر کشورها ساخت چین هستند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که در این کشور تولید شده‌اند.

– آیا گوشی ها و دیگر دستگاه های سیم کارت خور، رجیستر شده هستند؟

از آنجا که تمامی کالاها از طریق مبادی رسمی وارد میشوند و مشتری به عنوان خریدار کالا، هزینه گمرک آنرا پرداخت میکند و رسید پرداخت گمرکی (که در آن حاوی شناسه 15 رقمی پرداخت است) از مامور پست دریافت میکند، لذا از طریق سایت همتا با بارگذاری تصویر رسید پرداخت گمرکی (یا رسید قبض دستگاه پوز یا فیش واریز بانکی) در سامانه همتا میتواند دستگاه خود را بصورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای رجیستر کند.

 

– در سال چند بار امکان خرید گوشی از چین برای یک فرد وجود دارد؟

هر فرد در سال یکبار امکان خرید گوشی و یا دستگاه سیم کارت خور از خارج از کشور دارد که میتواند آنرا رجیستر کند. بنابراین جهت اطمینان بیشتر پیشنهاد میشود برای خریدهای دوم، سوم و یا بیشتر از نام و کد ملی شخص دیگری استفاده کنید.

 

– چرا قیمت بنگ گود از سایر فروشگاه ها ارزان تر است؟

تلاش بنگ گود براین بوده که  قیمت های رقابتی را در بین نمایندگی های کمپانی ها در بازار چین تهیه کند. از طرفی ارسال مستقیم کالا از چین به آدرس مشتریان در ایران که بدون واسطه صورت میگیرد و حاشیه سود بسیار کم باعث شده تا قیمت های بنگ گود نسبت به بازار بسیار مناسب تر باشد.

 

– آیا امکان دادن وجه محصول به مامور پست هست؟

متاسفانه خیر. چون محصولات از کشور چین و با استفاده از پست های بین المللی برای شما ارسال میشوند و پست بین الملل همانند پست های داخلی چنین امکانی ندارند.

 

– تفاوت رام چین و رام گلوبال برای گوشی موبایل در چیست؟

رام نوع سیستم عامل (چه اندروید و چه دیگر سیستم عامل ها) را نشان میدهد. رام چین معمولا زبان فارسی در منو و گوگل سرویس ندارد درصورتیکه رام گلوبال این موارد را داراست. لازم بذکر است هردو نوع رام از نظر کارکرد در ایران و با اپراتورهای ایرانی مشکلی ندارند و یکسان هستند. ازطرفی کاربر نیز قابلیت نصب گوگل سرویس بر روی رام چین را دارد و یا حتی قابلیت نصب رام گلوبال را بر روی گوشی با رام چین دارد و این کار غیرممکنی نیست چراکه پروسه ای نرم افزاری است. حتی اگر کاربر در این زمینه مهارتی نداشته باشد از طریق مراجعه به فرد نرم افزار کار میتواند این کار را انجام دهد.

 

– زمان رسیدن محصولات(مرسولات پستی) انبار چین به دست مشتری چقدر طول میکشد؟

از زمان تحویل محصول به گمرک،و بطور میانگین حدود 15-27 روز و ترخیص و ارسال به پست مرکزی استان ها بین 7- 12 روز
زمان ترخیص محصولات بسته به نوع محصولات متفاوت است و محصولاتی که مسافری وارد میشوند بازه 15 تا 30  روز قطعی رو دارا می باشند.

 

– چگونه اعتماد کنیم برای خرید؟

فروشگاه بنگ گود دارای نماد اعتماد الکترونیکی  اخذ شده از وزارت صنعت معدن و تجارت و نماد ملی ثبت است همچنین وبسایت فروشگاه دارای گواهینامه پروتکل SSL است که جای هیچ گونه شک و تردیدی بجای نخواهد گذاشت، همچنین در بخش تماس با ما آدرس مکان فعالیت ما درج گردیده است. درضمن بعد از خرید محصول و دریافت کد رهگیری پستی، میتوانید با استفاده از آن در سایت پست از مبدا و مقصد مرسوله اطلاع یابید.

 

-چگونه سفارشات رو پیگیری کنم؟

بنگ گود بعد از ارسال کالا برای شما یک کد رهگیری میفرستد که میتوانید با این کد، بوسیله اپلیکیشن 17track و یا سایت مورد نظر بسته ارسالی خود را پیگیری کنید همچنین تیم بنگ گود در تمامی مراحل ثبت سفارش تا تحویل کالا شما را همراهی خواهد کرد.

 

– مهلت تست 7 روزه محصولات از چه زمانی آغاز می شود؟

مهلت تست 3 روزه از تاریخ تحویل محصول در سایت پست آغاز می شود.

 

– از کجا بدونیم محصولات اصل هستند و تقلبی و یا طرح اصلی نیستند؟

فروشگاه بنگ گود هیچ گونه محصول تقلبی و یا طرح اصلی بفروش نمیرساند.همچنین بعد از خرید و دریافت محصول اگر براین گمان شدید که محصول اورجینال نیست میتوانید با ذکر دلیل قانع کننده وجه خود را تضمین شده باز پس گیرید.

 

– کیفیت محصولات درکل چطورند؟

محصولات تماما ساخت درجه یک کشور چین هستند و صادرات به اروپا را دارند. این محصولات اصلا و به هیچ وجه قابل مقایسه با محصولات بی کیفیت چینی موجود در بازار داخلی نیستند. تنها قابل مقایسه با برندهایی نظیر سامسونگ و سونی و اچ تی سی و… هستند.

 

– درصورت درخواست یک مدل گوشی یا تبلت یا ساعت هوشمند و یا لوازم جانبی که در سایت فروشگاه موجود نیست چطور اقدام کنیم؟

درصورتیکه کالای مورد نظر خود را در سایت فروشگاه نیافتید میتوانید از طریق پشتیبانی کانال تلگرام فروشگاه آنرا استعلام و درنهایت خرید خود را انجام دهید.

 

– آیا قیمت محصول بر روی بسته پستی ارسالی در محصولات سفارشی درج خواهد شد؟

بر روی تمامی بسته های پستی ارسالی (اعم از گوشی ها، تبلت ها و لوازم جانبی ها) قیمت پایه فروش در شرکت  سازنده کالا درج خواهد شد.

 

– بعد از خرید، قیمت محصول خریداری شده بر روی وبسایت فروشگاه کاهش یافته است، تکلیف خریدار چیست؟ آیا ما به التفاوت هزینه عودت داده می شود؟

خیر، هرگونه کاهش قیمتی بر روی سفارشات ثبت شده تاثیری نخواهد گذاشت.

 

– محصولات موجود در انبار داخلی فروشگاه حاوی چند روز مهلت تست می باشند؟

محصولات موجود در انبار داخلی فروشگاه که با پست پیشتاز ارسال خواهند شد، دارای 72 ساعت مهلت تست اند.

 

– چگونه خرید کنیم؟

سفارشات تماما آنلاین صورت میگیرد و شما نیز وجه محصول را بصورت آنلاین توسط درگاه بانک ملت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب قادر به پرداخت خواهید بود. برای خرید محصول:

  • بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

– دربالای سایت سمت چپ سبد خرید خود را مشاهده میکنید که محصول مورد نظر به آن اضافه شده است، نشانه گر موس را بر روی آن نگه داشته و تا اقلام افزوده شده به سبد خرید خود را بتوانید مشاهده نمایید و سپس بر روی دکمه “نمایش سبد خرید” کلیک کنید. (اگر نیاز به خرید بیش از یک محصول دارید، محصولات دیگر خود را به همین صورت به سبد خرید اضافه و در نهایت به  “سبد خرید” خود مراجعه کنید)

  • دراین قسمت اگر دارای کوپن تخفیف هستید، کد تخفیف را در کادری که زیر قیمت محصول تعبیه شده وارد و سپس دکمه “اعمال” را کلیک کنید. و در آخر بر روی “پرداخت” کلیک کنید.
  • – در مرحله بعد آدرس پستی خود را بطور دقیق وارد کرده و در بخش “توضیحات سفارش” میتوانید هرتوضیحی که در مورد محصول دارید تا به همکاران فروش اعلام شود را ذکر کنید. (اگر می خواهید هم زمان باخرید خود یک حساب کاربری در وبسایت فروشگاه ایجاد نمایید، تیک گزینه “می خواهید یک حساب کاربری ایجاد کنید” را زده و سپس یک رمز برای ورود به حساب کاربری خود نیز وارد کنید. لازم به ذکر است برای ایجاد حساب کاربری، پرکردن فیلد “آدرس ایمیل” ضروری است.) و در نهایت در بالای دکمه قرمز رنگ “ثبت سفارش” تیک گزینه “من شرایط و مقررات را خواندم و مورد پذیرشم می باشد” را پس از مطالعه زده و در پایان بر روی دکمه “ثبت

سفارش من به چه روشی ارسال می شود؟

محصولاتی که از چین بنا به در خواست کاربر سفارش داده می شوند (ثبت سفارش به معنای درخواست کاربر تلقی می شود)توسط پست خارجه بطور مستقیم به آدرس کاربر ارسال می شود که در بازه زمانی 7 الی 27 روز کاری به دست کاربر خواهد رسید .

آیا می توانم سفارشم را به صورت حضوری از دفتر چاینا اوردرز تحویل بگیرم؟

صرفه جویی در وقت و حفاظت از محیط زیست از اصول عرضه کالا به صورت اینترنتی است.لذا تحویل کالا به صورت حضوری در دفتر چاینا اوردرز میسر نیست و سفارش مستقیم به درب منزل خود کاربر ارسال می شود.

بعد از خرید، قیمت محصول خریداری شده بر روی وبسایت فروشگاه کاهش یافته است، تکلیف خریدار چیست؟ آیا ما به التفاوت هزینه عودت داده می شود؟

خیر، تمامی خریدها و ثبت سفارشات بر روی وبسایت فروشگاه با قیمت روز و بر مبنای دلار وب مانی هستند.

آیا امکان خرید لوازم جانبی به همراه محصول هست؟

بله امکانش هست. ما برای شما سامانه پشتیبانی آماده کردیم که در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد نحوه خرید لوازم جانبی و هر محصول دیگری از فروشگاه های چین ، می باشد.

مبلغ سفارشم را چگونه پرداخت کنم؟

سفارشات تماما آنلاین صورت میگیرد و شما نیز می توانید وجه محصول مورد نظر را بصورت آنلاین توسط درگاه بانکی از طریق کلیه کارت های عضو شتاب پرداخت کنید.ما بدین منظورشما فیلمی در مورد آموزش نحوه خرید آماده کرده ایم.
همچنین در صورت عدم توانایی پرداخت آنلاین ، می توانید وجه سفارش را به شماره حساب های اعلام شده در زمان سفارش واریز نمایید و با چاینااوردرز تماس بگیرید.

آیا امکان دادن وجه محصول به مامور پست هست؟

متاسفانه خیر. چون محصولات از کشور چین و با استفاده از پست های بین المللی برای شما ارسال می شوند این امکان برای فروشگاه مقدور نیست.

زمان رسیدن محصولات انبار چین به دست مشتری چقدر طول میکشد؟

از زمان تحویل محصول به اداره پست، تقریبا و بطور میانگین حدود 7-27 روز کاری (میلادی، 5 روز در هفته روز کاری می باشد.)

مهلت تست 3 روزه محصولات از چه زمانی آغاز می شود؟

مهلت تست 3 روزه از تاریخ تحویل محصول در سایت پست آغاز می شود.

آیا برای گوشی ها و تبلت های موجود در فروشگاه از طرف کمپانی، آپدیت جدید نرم افزاری همچون رام و اندروید نسخه بالاتر خواهد آمد؟

بله. برای تمامی محصولات از طرف کمپانی آپدیت جدید عرضه خواهد شد.

چگونه می توانم پرداخت آنلاین انجام دهم؟

با استفاده از تمامی کارت های بانکی عضو شبکه شتاب ، با استفاده از رمز دوم و کد CVV2 و تاریخ انتقضای کارت می توانید وجه سفارش را پرداخت نمایید.

اگر پرداخت اینترنتی ناموفق بود و وجه از حساب من کسر شد ، چه کنم؟

این مشکل به ندرت به علت اشکال در اینترنت یا شبکه بانکی پیش می آید که اغلب در مدت کوتاهی توسط شبکه بانکی ، وجه به حساب شما برگشت داده می شود.

برای استفاده از خدمات چاینا اوردرز حتما باید عضو شوم؟

پیشنهاد می کنیم برای پیگیری راحت تر سفارشات و خدمات و همچنین ثبت سابقه خرید برای عضویت اقدام کنید.

چگونه سفارشم را پیگیری کنم؟

چاینااوردرز بعد از ارسال کالا برای شما یک کد رهگیری میفرستد که میتوانید با این کد، بوسیله اپلیکیشن 17track و یا سایت مورد نظر بسته ارسالی خود را پیگیری کنید همچنین تیم چاینا اردرز در تمامی مراحل ثبت سفارش تا تحویل کالا شما را همراهی خواهد کرد.

می توانم سفارشم را تغییر دهم یا کنسل کنم؟

پس از ثبت سفارش ، در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد امکان تغییر و یا کنسل کردن آن می باشد.برای این کار لازم است سریعا با چاینا اوردرز تماس بگیرید.
در صورتی که سفارش ارسال شده باشد ، می توانید از ضمانت عودت وجه تا 24 ساعت پس از رسیدن سفارش به دست شما استفاده نمایید.

گوشی هایی که وارد میشوند مشکل ریجستری دارند؟

خیر، تمامی محصولات چون از طریق گمرک وارد شده هیچگونه مشکل ریجستری در آینده نخواهند داشت.

جستجوی پیشرفته